Alla inlägg den 6 februari 2012

Av Madeleine Rahali - 6 februari 2012 23:02

Jag har ju i min presentation berättat att jag är utbildad i Reiki Healing, det jag inte har berättat är att jag oxå är en medial tarottydare  Nått som i hela mitt liv har varit ett stort intresse samtidigt som jag varit lite rädd och haft stor respekt för det okända . Men i samma veva som jag gick min Reiki utbildning så började det stora intresset för tarot oxå, så jag började läsa information om det på nätet. En vecka senare så gjorde jag ett besök på "Jungfrun på drottninggatan" där jag började forska ang det här med tarorkortens vägledning. Jag hittade en Tarotlek som var rätt så bacis med en tillhörande  instroktionsbok. Började öva på mig själv + mina närsta och upptäckte att saker som jag tolkade utifrån korten stämde in på det som korten ville hjälpleda mina vänner med. Som jag tidigare berätta så hade jag och min kompanjon Katta invigning på MK wellnes den 5/1 och dom fem första fick en prova på massage och dom näst fem kommande fick en prova på tarotläggning. Återkopplingen från dom fem som jag spådde var att ett av korten talade om för en att hon var gravid  Tre dagar senare ringe hon mig och sa att hon var gravid "skrämande". Jag lovar dig att allt jag har tolkat genom tarotkorten har stämt till pungt och pricka!

Är du intresserad eller bara nyfiken på vad korten hjälpa dig med genom vägleding så kan du kontakta mig på 0704404546, Jag är en seriös medial tarottydare med tysnadsplik. Mvh Madeleine

Ps Jag gör öven hembesökDs min mail är madde_rahali@hotmail,se




    

Av Madeleine Rahali - 6 februari 2012 11:44

Som jag skrev i min presentation så har jag ju gått en Reiki Healing utbildning! Många tycker att det är flummigt när man försöker förklara vad det är för något och faktiskt vad den kan hjälpa människor med och motverka! Jag utgår alltid från det logiska... Om man inte mår bra från grunden så är det svårt att börja laga och lappa lite här och var. Kroppen kan man laga med operationer tex man kan äta mediciner, gå i terapi osv osv Men allt detta tror jag är bara tillfälliga lösningar (kortsiktiga) För hur eller hur så genom hela livet så möter man motgångar, sorg, orimliga krav, orättvisor, energitjuvar mm mm Lista är lång... Hur ska man mäkta med allt?

När ska man hinna rensa, sortera och hinna reflektera?

Samhället är inte vad det har varit, idag ska man vara perfekt i alla lägen, effektiv på arbetet på minimal tid, ta hand om hem, barn,husdjur, hinna att umgås med nära och kära, vara en perfekt man/fru, ha en aktiv fridtid, vara en god vän mm Hur hinner man?

Har jag fel eller???

Själen kan du inte operera, du kan döva den tillfälligt med medicin och terapi! Men det är ju faktiskt själen som är ingångsporten till ditt välbefinnande. Mår du inte bra i själen och har en massa negativ energi där som ligger och gror och det hela tiden fylls på av negativ energi, så blir det konsekvenser, man blir sjuk i själen som man brukar säga!

När jag gick min Reiki Healing utbildning så var jag mycket skeptisk tills min Reiki master överbevisade mig! För att kunna utföra Healing på andra människor som måste du rena din egen själ från negativa energier. Under en sån sensation så berättade hon saker om mig som jag inte har bearbetat men som hon OMÖJLIGT kunde veta om mig! Där blev jag övertygad om att Reiki Healing faktiskt är det enda sättet att kunna rena sin själ för ett bättre välbefinnande  Här är lite information om Reiki Healing!




Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok, skriv gärna en kommentar

www.salong-balkong.se

www.salong-balkong.se

salong-balkong är min hobbyverksamhet än så länge, men tänker att inom ett år så ska jag regestrera det som enskild firma :-) Här kommer jag att presentera mina behandlingar :-)


Ovido - Quiz & Flashcards