Direktlänk till inlägg 23 maj 2014

Nu är det det lixom :-))))

Av Madeleine Rahali - 23 maj 2014 04:14

Nu är jag officiellt Team Leader på Tele2 Arenan, YES i did it så stolt över mig själv. Fick det pga att man såg mig och min kompitens, för att jag är jag och den jag är :-))))) Ja jag skulle ju uppdatera oftare lovade jag, men det händer ju så mycket nu att jag inte ens själv hänger med :-)))) Faktiskt bara posetiva saker så det känns ju som att det håller på att vända i mitt liv. Jag älskar mitt liv just nu och jag mår så bra, njuter av varje secund som passerar. Tror inte jag nånsin har mått såhär bra i mitt liv, är så stolt när jag tänker på vad jag har åstakommit under mina 38 år. Det bästa och som jag är mest stolt över är ju mina två fantastiska och underbara barn <3 Vilka starka och fina personligheter dom har fått tack vare mig. Dom är som natt och dag men fan vad jag älskar dom<3 Finns ingen kärlek som är så stark och kravlös som bara växer för varje dag. För det är mina, mitt det jag har skapat och det en mor skulle kunna gå över lik för. Mina barn beskriver mig som en krigarmamma för är det nått jag har gjort så är det att kriga för mina barn och deras rättigheter.

Att vara ensamstående mamma till två barn med diagnoser är/har varit en kamp, en kamp mot alla. Fördommar, anklagelser och misstänksamhet är bara förnamnet. Kämpa mot alla som ska vara inblandade i barnens nätverk från tidig ålder har varit en kamp. Dagis som har motarbetat en när man vill att dom ska samverka med bvc för utredning av ens barn. Blivit anklagad för att man är ung ensamstående mor som vill ha bokstavsbarn och få bidrag och som utan grund har gjort orosanmälningar till Socialtjänsten för att min son hade livlig fantasi istället för att samverka med mig och Bvc. Två gamla damer som utan kunskap och trångsynthet dömde mig, men när jag var klar med min sons utredningar och hade papprerna i handen besökte jag den förskolan och dom två gamla damerna och la korten på bordet och tackade dom för att dom motarbetade mig och faktiskt tog två år av min sons liv. Hade dom samverkat hade han kunnat få stöd och hjälp tidigare. Dom blev helt paff när jag kom till förskolan och ännu mer paffa när det vissade sig att Deniz har 3 diagnoser.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine Rahali - 7 april 2018 01:45

5563294663

Av Madeleine Rahali - 7 april 2018 01:26

5563294663

Av Madeleine Rahali - 7 april 2018 01:26

5563294663

Av Madeleine Rahali - 11 maj 2014 17:22

Japp idag är det söndag men inte som dom andra söndagarna, för idag är jag lycklig och full med energi. Varför jo därför att på en vecka så har det vänt för mig till så mycket posetivt i mitt liv    Jag har blivit befodrad och ska gå utbildning t...

Av Madeleine Rahali - 8 maj 2014 02:26

Jo jag glömde ju att säga att jag faktiskt för fjärde och sista gången fyllde i min tattoo som jag har på insidan av långfingret på höger hand idag, så nu hoppas jag det sitter   Vill ni veta vad det står?? Håll i er hahaha " Karma is a Bitch " Bil...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok, skriv gärna en kommentar

www.salong-balkong.se

www.salong-balkong.se

salong-balkong är min hobbyverksamhet än så länge, men tänker att inom ett år så ska jag regestrera det som enskild firma :-) Här kommer jag att presentera mina behandlingar :-)


Ovido - Quiz & Flashcards