Alla inlägg den 8 februari 2012

Av Madeleine Rahali - 8 februari 2012 21:51

Idag har jag varit så otroligt trött, tömd på energi känns det som....

Har varit på utbildning hela dagen idag, "Bemanna rätt" intressantare än vad jag förväntade mig hihi

Jag hoppas jag blir klokare av den under dom här fyra utbildningsdagarna , man kan ju alltid hoppas hehe

I dag så var det årsmöte på kommunal men jag kände att jag verkligen inte orkade, så en kär medarbetare till mig går i mitt ställe  .Det finns verkligen eldsjälar och oftast dyker dom upp när man minst anar . I måndags så hade jag en Healing kund hehe När man får Healing så ska man ju ligga avslappnad, nerbäddad och bara lyssna på den ljuva Healingmusiken samtidigt som jag berättar för kunden vad det är jag healar där jag lägger mina händer på olika ställen på kroppen. Kunden pratade så mycket, att jag tappade fokus haha. I slutet av Healingen så tysnade han tvärt och helt plötsligt så hördes snarkningar  Ca 10 minuter senare så hade jag Healat klart honom och när jag försiktigt väckte honom så var han som i trans. Vi satt i ca 10 minuter efteråt och han fick berätta vad han hade känt under själva healingen. Det första han sa var att han hade aldrig känt sig så avslappnad och att när jag hade lagt mina händer på vissa ställen så kände han tydligt hur ny energi fyllde honom, samt att oxå just på dom ställerna så kände han en sån värme från mina händer  Mycket bra feedback för mig    

En återkommand kund Garanterat...

Ha en underbar kväll alla, på återseende imorgon puss och kram  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok, skriv gärna en kommentar

www.salong-balkong.se

www.salong-balkong.se

salong-balkong är min hobbyverksamhet än så länge, men tänker att inom ett år så ska jag regestrera det som enskild firma :-) Här kommer jag att presentera mina behandlingar :-)


Ovido - Quiz & Flashcards