Direktlänk till inlägg 8 september 2012

Fortsättning.....

Av Madeleine Rahali - 8 september 2012 10:54

Situationen har iallafall starkt påverkat våran trygghet för varandra som vi byggt upp tillsammans och den starka kärlek en vi kände för varadra har verkligen påverkats åt det negativa hållet från din sida! Trots att jag många grr har sagt till dig att när jag då sa dom här hemska orden ang mina barn mm,att jag vid det tillfället inte var vid mina sinnesfulla bruk och att jag inte menade det jag sa då utan att jag sa det pga att jag trodde att mina  barn skulle bli omhändertagna av soc pga S.E anmälningar till soc där hon på inga grunder anklagar mig för att vara en missbrukare av alla dess slag du kan tänka dig, och att mina barn far illa av mitt missbruk på alla sätt hon kan komma på, jag har ett hem av missär, ingen mat till mina barn, och att mina barn på olika sett far illa i sin hemmamiljö tillsammans med mig. I första anmälan till Socmyndigheterna så uttrycker hon om att hon vill ha vårdnaden om min dotter,och tar upp att jag skulle få runt 16000:- i vårdbidrag för mina barn tillsammans pga deras diagnoser! Hon säger även till min dotter att hon inte tror att min dotter har ADHD el något annat, utan påstår att jag bara har hittat på det och att hon äter medicin i onödan! Min dotter rymmde hemifrån i slutet av maj månad pga en konflikt mellan henne och mig, vanligtvis brukar hon gå hem till sin barndomsvän och lugna ner sig, för att sedan komma hem dagen efter och då brukar vi oftast tillsammans kunna reda ut den konflikten som vi hade dagen innan.Men den här gången i slutet av maj då jag och min dotter hade en koflikt så kom hon inte hem dagen efter el terorriserade mig med sms! Denna gång så drog hon hem till sin faster som gjorde allt i sin makt för att försöka manipulera min dotter om vilken hemsk människa jag var! Det spelade ingen roll om dom var hemma eller om dom var eller befann sig i offentligt sammanhang el med min dotters andra släktingar, vänner el i vilka som helst andra sammanhang där min dotters faster fick uttrume att diskutera mig, min dotters faster verkade ha ett stort behov av att diskutera mig inför min dotter, alltid i ett förnedra och kränkande syfte om mig som person och människa! Varför vi blev ovänner från början var för att hennes bror,mina barns far gjorde inbrott hos oss i oktober 2011 och stal blandanat våra bärbara datorer,kontanter,mediciner,guld mm! Det hemska var att våran gemensamma son var hemma och låg i säng vid det tillfället som hans egna far stal våra saker. Jag polisanmäler honom barnens far och samtidigt som jag begär ett besöksförbud på våra barn! I samma veva så skriver jag en notis på facebook ang vårat rättsystem som inte är rättvisst nånstans,varpå mina barns faster ringer upp mig och säger upp våran vänskap pga hon tycker indirekt tycker att jag har hängt ut hennes bror på F.B pga att jag gjorde ett inlägg vad jag tycker om det svenska rättsystemet. Sen har hon anmält mig till Sociala myndigheter, polisen,F.K, mina barns läkare mm. Hoppas att hon ruttnar i helvetet!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine Rahali - 7 april 2018 01:45

5563294663

Av Madeleine Rahali - 7 april 2018 01:26

5563294663

Av Madeleine Rahali - 7 april 2018 01:26

5563294663

Av Madeleine Rahali - 23 maj 2014 04:14

Nu är jag officiellt Team Leader på Tele2 Arenan, YES i did it så stolt över mig själv. Fick det pga att man såg mig och min kompitens, för att jag är jag och den jag är :-))))) Ja jag skulle ju uppdatera oftare lovade jag, men det händer ju så mycke...

Av Madeleine Rahali - 11 maj 2014 17:22

Japp idag är det söndag men inte som dom andra söndagarna, för idag är jag lycklig och full med energi. Varför jo därför att på en vecka så har det vänt för mig till så mycket posetivt i mitt liv    Jag har blivit befodrad och ska gå utbildning t...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok, skriv gärna en kommentar

www.salong-balkong.se

www.salong-balkong.se

salong-balkong är min hobbyverksamhet än så länge, men tänker att inom ett år så ska jag regestrera det som enskild firma :-) Här kommer jag att presentera mina behandlingar :-)


Ovido - Quiz & Flashcards