Direktlänk till inlägg 6 februari 2012

Tarot kortens vägledning!

Av Madeleine Rahali - 6 februari 2012 23:02

Jag har ju i min presentation berättat att jag är utbildad i Reiki Healing, det jag inte har berättat är att jag oxå är en medial tarottydare  Nått som i hela mitt liv har varit ett stort intresse samtidigt som jag varit lite rädd och haft stor respekt för det okända . Men i samma veva som jag gick min Reiki utbildning så började det stora intresset för tarot oxå, så jag började läsa information om det på nätet. En vecka senare så gjorde jag ett besök på "Jungfrun på drottninggatan" där jag började forska ang det här med tarorkortens vägledning. Jag hittade en Tarotlek som var rätt så bacis med en tillhörande  instroktionsbok. Började öva på mig själv + mina närsta och upptäckte att saker som jag tolkade utifrån korten stämde in på det som korten ville hjälpleda mina vänner med. Som jag tidigare berätta så hade jag och min kompanjon Katta invigning på MK wellnes den 5/1 och dom fem första fick en prova på massage och dom näst fem kommande fick en prova på tarotläggning. Återkopplingen från dom fem som jag spådde var att ett av korten talade om för en att hon var gravid  Tre dagar senare ringe hon mig och sa att hon var gravid "skrämande". Jag lovar dig att allt jag har tolkat genom tarotkorten har stämt till pungt och pricka!

Är du intresserad eller bara nyfiken på vad korten hjälpa dig med genom vägleding så kan du kontakta mig på 0704404546, Jag är en seriös medial tarottydare med tysnadsplik. Mvh Madeleine

Ps Jag gör öven hembesökDs min mail är madde_rahali@hotmail,se




    

 
 
Ingen bild

Rosan

6 februari 2012 23:42

Hej jag giller din blogg och den är fint. Jag har erfarenhet om spå med kafé och böner i 16 år...det är sant man kan ibland läsa om vad kommer hända på framtiden.
Kolla gärna in i min blogg.

Madeleine Rahali

7 februari 2012 22:11

Hej! Alltid kul att hitta nån som delar ens intressen :-)) Jag är nybörjare och har precis öppnat en egen firma du kan ju gå in och läsa på min hemsida www.onis.se lämna gärna en komentar när du är där! Intressant det där med böner, ska gå in och läsa mer! Kram så länge :-))

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine Rahali - 7 april 2018 01:45

5563294663

Av Madeleine Rahali - 7 april 2018 01:26

5563294663

Av Madeleine Rahali - 7 april 2018 01:26

5563294663

Av Madeleine Rahali - 23 maj 2014 04:14

Nu är jag officiellt Team Leader på Tele2 Arenan, YES i did it så stolt över mig själv. Fick det pga att man såg mig och min kompitens, för att jag är jag och den jag är :-))))) Ja jag skulle ju uppdatera oftare lovade jag, men det händer ju så mycke...

Av Madeleine Rahali - 11 maj 2014 17:22

Japp idag är det söndag men inte som dom andra söndagarna, för idag är jag lycklig och full med energi. Varför jo därför att på en vecka så har det vänt för mig till så mycket posetivt i mitt liv    Jag har blivit befodrad och ska gå utbildning t...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok, skriv gärna en kommentar

www.salong-balkong.se

www.salong-balkong.se

salong-balkong är min hobbyverksamhet än så länge, men tänker att inom ett år så ska jag regestrera det som enskild firma :-) Här kommer jag att presentera mina behandlingar :-)


Ovido - Quiz & Flashcards