Direktlänk till inlägg 8 september 2012

Vet inte riktigt vad som händer????

Av Madeleine Rahali - 8 september 2012 07:24

Är totalt förvirrad... Både dag som natt...Jag förväntas vara Madeleine som kan det...klarar det... fixar detta....mmm

Ah det var den jag var innan jag krasade totalt! Jag vill inte kalla det som en sjukdom, snarare ett beetende som jag lider av som kallas Bipolär! Jag har genom mina är varit hos olika läkare som har diagnoserat min som "i krissituation" el "djupt depprimerad" el lider av Trauma,,,, Osv Osv

37 år senare får man veta sin diagnos Du är Bipolär... Tack äntligen så har jag ett namn och en diagnos på det som jag har lidigt av och ett sk beetende (vill ej BENÄMNA detta som en sjukdom) som mina anhöriga har ifrågasatt många grr.Jag tror att jag själv har för höga krav på mig själv och att jag tror att allmänheten förväntar sig  mera av mig än det jag idag orkar pristera. Många i min närhet frågar mig vad jag gör hela dagarna nu när jag är sjukskriven, Ärligt talat så gör jag allt och inget, vill göra så mycket men orkar inte ens att prestera 10% av alla mina tankar el ideer... Många tycker att det skulle vara soft att vara sjukskriven ett tag, herregud vad dom skulle hinna med mycket osv...

Sanningen är den att det är ett rent helvete att vara sjukskriven, dessutom får jag ingenting gjort fast jag vill och att jag grundligt planerar min morgondag! Allt beror på sömnens kvalite, dagens planering, min egen lust,min motivation denna dag och min självkänsla och styrka just denna dag! Vill inte göra en stor grej över detta inlägg, bara att ni ska veta att när jag delar detta inlägg, så rinner mina tårarna obehindrat på mina kinder... Jag kan idag relatera och se att vissa beetenden som jag har sagt el som jag har gjort är inte jag, utan det är en del av Bipolär. På något sätt känner jag berövad på 20 år av mitt liv, saker jag har gjort el ord som jag har sagt, som har blivit konsekvenser för mig som jag kunde ha gjort ogjort el som jag kunnat omformelerat på annat sätt, så att ingen av dom jag älskar skulle farit illa just då och där.... Jag älskar mina barn och en annan människa, nu idag så förstår jag honom fullständigt att han tvivlar på mig som kvinna, och mina äkta känslor för honom och att han är väldigt sårad av mitt beetende och velande fram och tillbaka. Vill bara tala om att jag älskar dig Ricardo av hela mitt hjärta och att du är min enda och stora kärlek, jag ber inte dig om en förlåtelse el en medömkan från dig utifrån detta inlägg, vill bara att du ska ha all min kärlek i ditt hjärta och att jag erkänner att jag är orsaken till våran komplierade och otrygga situation som vi har idag!Jag önskar av hela mitt hjärta och själ att jag hade gjort ett annat beslut idag som inte hade påverkat vårat förhållande så pass negativt som det är idag, men gjort är gjort och min största önskan är att du Ricardo ska förstå mig och mitt beslut där och då,som enbart var baserad på en otrolig rädsla från mig att jag skulle förlora vårdnaden om mina barn utifrån anmälan till socialen som S.E hade gjort på falska grunder! Nu vet Jag bättre att det kommer inte hända eftersom att hon ej är trovärdig i myndigheternas ögon! Fort.....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine Rahali - 7 april 2018 01:45

5563294663

Av Madeleine Rahali - 7 april 2018 01:26

5563294663

Av Madeleine Rahali - 7 april 2018 01:26

5563294663

Av Madeleine Rahali - 23 maj 2014 04:14

Nu är jag officiellt Team Leader på Tele2 Arenan, YES i did it så stolt över mig själv. Fick det pga att man såg mig och min kompitens, för att jag är jag och den jag är :-))))) Ja jag skulle ju uppdatera oftare lovade jag, men det händer ju så mycke...

Av Madeleine Rahali - 11 maj 2014 17:22

Japp idag är det söndag men inte som dom andra söndagarna, för idag är jag lycklig och full med energi. Varför jo därför att på en vecka så har det vänt för mig till så mycket posetivt i mitt liv    Jag har blivit befodrad och ska gå utbildning t...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok, skriv gärna en kommentar

www.salong-balkong.se

www.salong-balkong.se

salong-balkong är min hobbyverksamhet än så länge, men tänker att inom ett år så ska jag regestrera det som enskild firma :-) Här kommer jag att presentera mina behandlingar :-)


Ovido - Quiz & Flashcards