Direktlänk till inlägg 30 april 2014

Kombo :-)

Av Madeleine Rahali - 30 april 2014 11:53

Idag så kan jag berätta att jag har gått och blivit med Kombo hahaha 

Det betyder alltså att jag har fått en inneboende och det är ingen mindre än min bästa kompis som 

är Kille ;-) Ja just det bästa kompis och inget annat. Jag menar jag ligger ju inte med mina tjejkompisar så varför skulle jag göra det med mina manliga kompisar??

Det är helt stört vad många människor går omkring med en massa fördommar hela tiden och är små moralkakor...

Innan du anklagar mig om du nu känner mig så borde du veta mina moraler och principer och är det så att du nånstans glömt bort det så fråga mig gärna innan du dömmer mig! För jag blir både ledsen och besviken när man anklagar eller dömmer mig innan man frågar hur,när,var eller vad!

Min bästa killkompis har jag känt sen min tonårstid och vi har haft skitkul tillsammans:-) Sen har man hamnat på skilda vägar mellan åren men alltid har våra vägar korsats nånstans, och ingen av oss tänker nått annat om varandra än som bror och syster. Därför känns det så tryggt att han faktiskt bor hära som min bästa vän :-)

Jag menar han har ju sitt liv och jag har ju mitt men vi finns alltid där för varandra om vi skulle behöva  


Så min filosofi om att det skulle vara bäst att flytta ihop med en tjejkompis för man kan varandra utan och innan

och vi skulle förstå varandra så bra ÄR DÖD, det går med sin bästa killkomis oxå   

 Så nu är det officiellt   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine Rahali - 7 april 2018 01:45

5563294663

Av Madeleine Rahali - 7 april 2018 01:26

5563294663

Av Madeleine Rahali - 7 april 2018 01:26

5563294663

Av Madeleine Rahali - 23 maj 2014 04:14

Nu är jag officiellt Team Leader på Tele2 Arenan, YES i did it så stolt över mig själv. Fick det pga att man såg mig och min kompitens, för att jag är jag och den jag är :-))))) Ja jag skulle ju uppdatera oftare lovade jag, men det händer ju så mycke...

Av Madeleine Rahali - 11 maj 2014 17:22

Japp idag är det söndag men inte som dom andra söndagarna, för idag är jag lycklig och full med energi. Varför jo därför att på en vecka så har det vänt för mig till så mycket posetivt i mitt liv    Jag har blivit befodrad och ska gå utbildning t...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok, skriv gärna en kommentar

www.salong-balkong.se

www.salong-balkong.se

salong-balkong är min hobbyverksamhet än så länge, men tänker att inom ett år så ska jag regestrera det som enskild firma :-) Här kommer jag att presentera mina behandlingar :-)


Ovido - Quiz & Flashcards