Direktlänk till inlägg 9 februari 2012

Katastrof!!!

Av Madeleine Rahali - 9 februari 2012 02:05

Jag kan inte sova, min hjärna går verkligen på högvarv på högriskvarv. Jag står inför stora beslut som har betydelse för min framtid! Ska man våga? Vad har jag att förlora? Grejar jag det här?Såhär är det jag jobbar heltid på hemtjänsten, där jag oxå ideellt jobbar som arbetsplatsombudOch arbetsmiljöombud. Jobbar som personlig assistent på deltid där jag oxå har en arbetsledarroll. Kom in på min distansutbildning i orginisation och ledarskapSom är en distansutbildning som faktiskt kräver disciplin😊 Har presic startat ett företag tillsammansMed en god vän till mig som är utbildad massör och jobbar även som Instruktör på olika gym och extra som personlig assistent. Jag är ju utbildad inom ReikiHealing och är en seriös tarottydare med tystnadsplikt och är 100%Medmänniska. Titta gärna in på vår hemsida www.onis.se och skrivGärna en kommentar i gästboken när du ändåKikar förbi. Vi finns även på hemsidan www.oasenwellnes.se förDet är av grundaren Marica som vi hyr ett behandlinsrum av.Nå hur ska jag få ihop allt? Jag har även två barn med olika funktionshinderOch handikapp + en hund som väntar valpar... Nån vänlig själ här ute som har Några kloka råd att ge mig hur jag ska märkta med allt ellerKomma med nått klokt råd vad jag ska prioritera? Kram så länge❤

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine Rahali - 7 april 2018 01:45

5563294663

Av Madeleine Rahali - 7 april 2018 01:26

5563294663

Av Madeleine Rahali - 7 april 2018 01:26

5563294663

Av Madeleine Rahali - 23 maj 2014 04:14

Nu är jag officiellt Team Leader på Tele2 Arenan, YES i did it så stolt över mig själv. Fick det pga att man såg mig och min kompitens, för att jag är jag och den jag är :-))))) Ja jag skulle ju uppdatera oftare lovade jag, men det händer ju så mycke...

Av Madeleine Rahali - 11 maj 2014 17:22

Japp idag är det söndag men inte som dom andra söndagarna, för idag är jag lycklig och full med energi. Varför jo därför att på en vecka så har det vänt för mig till så mycket posetivt i mitt liv    Jag har blivit befodrad och ska gå utbildning t...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok, skriv gärna en kommentar

www.salong-balkong.se

www.salong-balkong.se

salong-balkong är min hobbyverksamhet än så länge, men tänker att inom ett år så ska jag regestrera det som enskild firma :-) Här kommer jag att presentera mina behandlingar :-)


Ovido - Quiz & Flashcards